Megoldás
drylin ZLW fogasszíjas tengely szállítószalagos alkalmazásbanA mechanikai tervezés felelősei elemezték a piacot és a beszállítók javaslatait. Végül, a sokoldalú
drylin ZLW lineáris tengelyünk győzte meg őket (ld. 2. és 3. ábra). Jó két méter hosszú, 41 centiméter széles, 10 centiméter magas és 126 kilogramm súlyú, telepítésre kész állapotban szállítva.
Összesen négy vezetősínt szereltek össze, amelyek közül kettőt párhuzamos vezetésre használnak, hogy kompakt rendszert hozzanak létre a KHS számára. Ez azt jelenti, hogy a három "tolókar" (a középső a hordók becsúsztatásához az állomáshoz, a két külső kar pedig a központi szállítószalagra való visszavezetéshez) együttesen működtethető egy közös lineáris tengelyen.
Annak érdekében, hogy a kocsik vezetőhosszát a hordók keresztbe tolásakor fellépő nagy nyomatékokhoz igazítsák, a kocsik két szinten vannak elrendezve. Ezeket két központilag elhelyezett fogasszíj mozgatja (4. ábra alább). Helytakarékos megoldásként a motorok az eltérítési tengely meghosszabbításában vannak elhelyezve az egység mindkét oldalán.
iglidur siklócsapágyak a tengelyeken Minden tengelyen
iglidur anyagokból készült siklócsapágyak kaptak helyet, amelyek nem igényelnek külső kenést – ez fontos szempont a higiénikus körülmények közötti tisztítás és feltöltés tekintetében. Ezenkívül az intelligens kialakítású és könnyen eltávolítható tengelyirányú rögzítőcsap lehetővé teszi a lineáris vezetőbetétek gyors cseréjét (5. ábra alább).
drylin lineáris csapágyak az emelőállomásokonEzenkívül az Innokeg AF-C Transversalban számos helyen lineáris csapágyakat is használnak. Például, az emelőállomások tengelyeiben
drylin rozsdamentes acél lineáris csapágyakat (6. ábra).
A siklócsapágyas rendszerek állapotfigyeléseA közeljövőben a KHS mérlegeli az
iSense technológia alkalmazását a siklócsapágy-rendszerek kopásának figyelemmel kísérése és a prediktív karbantartás érdekében. Ez növelheti a rendszerek rendelkezésre állását és az ügyfelek számára nyújtott előnyöket.