Change Language :
A Quickloading fejlesztési iroda olyan megoldásokat fejleszt, amelyek megkönnyítik és felgyorsítják a repülőgépek kezelését. A különböző csapágymegoldásokat itt egész évben kültéren, extrém hidegben és hőségben, valamint savas jégtelenítő szerek hatására használják. A vállalat jelenleg az iglidur® G, iglidur® Q, iglidur® X és iglidur® Z anyagokból készült siklócsapágyakat használja a különböző alkalmazásokban minden lehetséges típusban. Ezek könnyűek, robusztusak, időjárásállóak és kenésmentesek, így például extrém hidegben is használhatók.
A Quickloading saját fejlesztésű tömlőt és csatlakozót használ egy harmadik termékhez is: A Fanblade De-Icer (FDI). A hagyományos rendszerekhez képest kisebb súlya lehetővé teszi, hogy egyetlen alkalmazott egy repülőgép mindkét hajtóművét kontúrfúvókákkal lássa el, és a jégtelenítési folyamatot nagyrészt automatikusan futtassa. Korábban két alkalmazott volt egy repülőgéphez kötve a munka befejezéséig. A müncheni repülőtéren a jégtelenítésért és a repülőgépek vontatásáért felelős vállalat méltatta a fejlesztőket ezért a figyelemre méltó eredményért: Ez az egyetlen olyan rendszer, amellyel az EFM gazdaságosan oldja meg ezt a feladatot, vagyis ahol a teljes ráfordítás költségei alacsonyabbak, mint a beszedett díjak.
Egy másik projekt volt a "svájci bicska" kapcsolórudak svájci bicskája. Ha a repülőgépeket a parkolóból a kifutópálya felé vontatják, akkor a repülőgéptípusnak megfelelő csatolórudat kell használni, mivel a rögzítési pontok nem szabványosak. A vontatók gyakran csak két vagy három különböző rúddal vannak felszerelve, és ezért csak bizonyos típusú repülőgépeket tudnak üzemeltetni, vagy a megfelelő rudat a raktárból kell beszerezni, ami időt vesz igénybe. Így kezdődött a munka egy olyan vontatórúddal, amely kezdetben négy, mostanra pedig már hat különböző csatlakozót kombinált. Ezek egy tárban vannak elhelyezve, és a fejcsere mindössze 30 másodpercet vesz igénybe. A rendszer rugós és állítható alvázzal rendelkezik, amellyel a gyors vonóhorogváltó kiegyensúlyozható, ergonomikus fogantyúkkal az egyszemélyes működtetéshez, és természetesen kenésmentes, időjárásálló iglidur® csapágyakkal.
A gyorsrakodó fejlesztéseket világszerte kínálják a repülőtér-üzemeltetőknek. Nagyon kevesen hallottak még a kenésmentes siklócsapágyakról. De a Lufthansa és a müncheni repülőtér tanúsítványai és a szájhagyomány meggyőző érvek. Végül a termékeket házon belüli teszteken tesztelik. Eddig nem érkezett panasz.