Mielőtt még elindulhatna az utazás, Taraba Ferenc a két gondola közé lép.
a két, éppen a föld felett lógó gondola között lépked. A
Práter-torony technikusa ellenőrzi, hogy az utasok biztonsági övei megfelelően be vannak-e kötve.
az utasok, rögzíti a kiegészítő fémrudat. A biztonság a mindenekfölött álló dolog.
A Práter-toronyban a biztonság a legfontosabb, mivel a menet méreteinek köszönhetően
a torony 117 méter magas, a maximális utazási magasság pedig 95 méter.
méter. Az osztrák gyártó StarFlyer lánctalpas repülőgépe.
Funtime Industries gyártmányú repülőgép maximális sebessége 60 kilométer/óra.
kilométer per órával, így a látogatók a Práter teteje fölött repülhetnek, és élvezhetik a
és élvezhetik a bécsi látképet a Duna-toronytól a városközpontig.
Még azokat is elkápráztatja a látványos utazás, akik lent maradnak.
A látványos utazás elvarázsolja őket. Legkésőbb akkor, amikor a gondolák elindulnak.
Először felhúzzák őket egy bizonyos magasságba, majd megkezdődik a forgás.
A fizika törvényeinek megfelelően az utasokat kifelé viszik,
Az ülések a toronyba vezető feszes acélláncokon lógnak. Bárki is az
aki a Práter-toronyban való utazás mellett dönt, egyúttal adrenalinlöketre is szert tesz.
Amit azonban kevesen tudnak, az az a technológia, amely lehetővé teszi, hogy az utazás a
Kettenfliegerben egyáltalán szórakoztatóvá teszi: a toronyban nincs sok hely.
torony, amelyben egy acélkábelekkel és egyéb technológiával ellátott vezeték vezet a magasba.
magasra. A zökkenőmentes működés központi eleme a torony külső
torony állványzatában: ott - egy fém vezetősínben
egy fém vezetősín belsejében - egy felfüggesztett energialánc a kölni székhelyű motion plastic
igus®.
Amikor a Funtime 2010-ben felállította a tornyot a bécsi Práterben, a
StarFlyer világújdonságnak számított, eddig nem látott méretekkel. Végül, de nem utolsósorban
A világ legmagasabb láncos körhintájáról szóló Guinness-rekordok tanúsítványa a hullámvasút alatti árkádokban lóg.
Világrekordok, mint a világ legmagasabb láncos körhintája. Időközben a Funtime
más StarFlyereket is telepített világszerte, némelyik nagyobbat, többek között Orlandóban a
Orlando amerikai városában és Texasban. A bécsi építkezéshez 30 000
Csak az alapzat súlya 720 tonna. Hogy ellenálljon a
a nagy terheknek a hatalmas magasságban való ellenállásához megbízható
ember és a technológia megbízható együttműködését. Taraba Ferenc a toronyban van minden
Taraba minden nap kint van a toronyban és ellenőrzi az összes alkatrészt. Ez természetes a
A Práter-torony üzemeltetői számára ez természetes, hiszen természetesen minden
látogatónak biztonságos élményt kell nyújtania. "Szemrevételezéssel ellenőrizzük a
a torony vizuális ellenőrzését minden nap," magyarázza Taraba. Általában nincs semmi olyan, ami
általában nincs semmi kifogásolni való, a hullámvasút egy napra készen áll a Práterben. Az a tény, hogy
Az, hogy a technológia ilyen megbízhatóan működik, a felhasznált anyagok kiváló minőségének köszönhető.
a felhasznált anyagoknak - például az igus által gyártott energialáncnak®