A műanyag tárolórendszer itt bemutatott alkalmazási esete egy kabriótető (lágytető) automatikus zárására vonatkozik, amely az első orr-résznek a jármű szélvédőjéhez való rögzítésére szolgál.
A tető szinte a teljes lengési tartományban hidraulikus rendszer segítségével mozog, mielőtt az automatikus zárószerkezet, amelyet egy villanymotor hajt, teljesen lezárja a tetőt. Ehhez egy oldalsó segédkar és egy elöl, egy oldalon meghajtott négy rúdból álló összekötőszerkezet szolgál. A négyrudas összekötőszerkezetet a motorháztető alaplemezén lévő görgő nyitja, miután egy csúszka kioldotta a zárat. Az ehhez szükséges mozgást az oldalsó kar és a lágytető hidraulikája hozza létre. Egy tekercsrugó támogatja ezt a fogaskerék mozgást.
Ahhoz, hogy a záróhorog (a négyrudas összekötőszerkezet kapcsolója) ne csak az alaplemez görgőjét oldja ki, hanem valóban elérje a konstruktív véghelyzetet, az egyoldali hajtás és az alacsony rugóerő miatt a nyitott helyzetben a forgástengelyek alacsony súrlódású csapágyazása elengedhetetlen.
Az összekötőkar csapágyazása fix csapágyként, a finom vezérlőkar csapágyazása úszós csapágyként van kialakítva. Az öntött alkatrészek gyártási tűrései miatt azonban a rögzített csapágyban a tengelytávolság akár 1,5 mm is lehet, hogy megakadályozza az elakadást az ellentétes tűréshelyzetben. A hézag azonban a következő problémát okozza: Ha a fogóhorog túlságosan eltér a kívánt helyzettől, nem éri el a motorháztetőben lévő merülési pontot, ami csak kis mozgást tesz lehetővé. A vezérlőkar úszós csapágyazásának fennmaradó mozgástartománya úgy korlátozható, hogy a vezérlőkar/fogókar vagy a hajtókar/fogókar forgástengelyénél szorulás lehetséges.