Az ITW Highland UK tartós és megbízható megoldást keresett a csomagtérfedelek csapágyazására. A különböző tesztek során két fő probléma merült fel, amelyek a csapágyazással szemben támasztott nagy igénybevétellel jártak. Először is olyan tartós megoldást kerestek, amely legalább 30 000 ciklust kibír még kedvezőtlen környezeti körülmények között is, elsősorban por és sós víz jellemezte. Egy korábbi megoldás csak 10 000 mozgást bírt ki. A házak furatai 47 3,5 mm-es acélból készültek, ami a perselyekbe vágódó, teljesen tönkremenetelig tartó marásokat eredményez. Ezt a problémát ideiglenesen a csapágy beragasztásával oldották meg. A tartóssági vizsgálatokon kívül más követelményeknek is meg kell felelni, mint például a teljes nedvességfelvétel, a merevség, az oldalirányú elmozdulás és a hosszan tartó statikus terhelés alatti viselkedés. A további vizsgálatokhoz az ügyfél a járműveket a beszerelt csapágyazási megoldással együtt körülbelül nyolc hétig klímakamrákba küldte, ahol hideg és meleg sivatagi körülményeket szimuláltak. A második követelmény a csapágytartás volt. A korábbi csapágyak az összeszerelési folyamat során kiestek a házból. Bár ezt a problémát a ház rögtönzött beragasztásával oldották meg a lyukakba, ez nem volt ésszerű és gazdaságos eljárás a futószalagos gyártás során. Az autógyártó ezért olyan optimalizált megoldást keresett, amely megfelel a magas követelményeknek és könnyen felszerelhető.