Change Language :

Földszállítás akár 65 méter mély gödrökből: Ezt a francia Ets Payant cég csigás blokkmodulja teszi lehetővé, amelyet a kotrógép gémje alá rögzítenek. Minden alkatrésznek ellen kell állnia az időjárás, a por és a nagy erejű ütések hatásainak. A tervezők ezért igubal W300 kettős gömbcsapágyakat, iglidur P peremes csapágyakat, iglidur G nyomólemezeket és drylin R alumínium tengelyeket használtak.
A csigablokk modult egy hagyományos 40 tonnás hidraulikus kotrógéphez tervezték, és egy csörlőmodulból és egy tömlőtekercsből áll. Alig kevesebb mint 7 tonna súlyú, és egy gyorscsatlakozó rendszer segítségével csatlakozik a kotrógép gémjéhez. Létezik még a terelőhenger modul is, amely szintén gyorscsatlakozó rendszerrel csatlakozik a lapát vödrének végéhez.

A csigás blokkmodult tartalmazó kotrógépet például olyan földalatti vasútvonalak építésénél használják, amelyek a meglévő földalatti vasúthálózat alatt futnak. Ezért városi területeken használják, ezért a lehető legkompaktabbnak és legkönnyebben szállíthatónak kell lennie. Tény, hogy szállítási helyzetben, behajtott csőtekercsekkel a méretei megegyeznek a hagyományos kotrógép méreteivel.
A markolóval a kotrógép nagy mennyiségű földet tud elszállítani a földalatti alagutakból, és 5 tonna anyagot tud egy menetben bepakolni. A gépre ható terhelések és erők tehát jelentősek. Ehhez jön még az időjárás, az erős rezgések és a por. Az összes alkatrész működési feltételei ezért igényesek.
Itt találja a felhasznált termékeket