A 27,5 m fesztávolságú darutartók, a futómű, a forgóváz és a merev tehervezető magassága nem haladhatta meg az 1000 mm-t. A megfelelő megoldás megtalálásához a vállalat egy speciális összefonódási módszert dolgozott ki. Ez azt jelentette, hogy a futóművet a futóműpályával együtt a daruhíd tartógerendái közé szerelték be, a lengőszerkezetet pedig úgy tervezték meg, hogy az a futóművön belüli magassági méret (a daruhíd tartógerendáinak felső széle) túllépése nélkül
elférjen a futóművön. További kihívást jelentettek a futóműhajtás és a lengőmű tápkábelei. A futómű tápellátásához rendelkezésre álló beépítési hely mindössze 500 mm magas és 300 mm széles. A kis beépítési magasság miatt a hagyományos füzér vagy vezetősín azonnal kizárásra került. Az egyetlen lehetőség olyan energiaellátó rendszerek alkalmazása volt, amelyeken keresztül a hajtások fő tápellátásának, a vezérlőkábelnek és a PROFIBUS-kábelnek a teljes kábelezését el lehetett vezetni. A kocsik
áramellátásához két fordított vízszintes energialáncot használtak, amelyek a kocsikeret felett, a főtartó belső oldalán helyezkednek el. A kocsiszínek energiaellátásának útjai az első rendszer esetében 21 245 mm-t, a második rendszer esetében 17 650 mm-t tesznek ki. A sebesség 0 és 60 m/perc között van. A lengőkerék áramellátásához a lengőkerékvázon két fordított, vízszintesen szerelt igus energialáncot is használnak. Ezzel a rendszerrel 270°-os forgási szög érhető el. A fordulatszámok 0 és 4 ford/perc között
vannak. A négyrészes E4/4-es, 3838-as sorozatú e-láncot itt előszerelt készláncos energiaellátó rendszerként használják, az összes szükséges kábellel együtt. Ezenkívül a teljes vályúanyagot is szállítják, beleértve mind a csúszó alkalmazásokban az energialánchoz való szabványos vályúkat, mind a fordított hajlítási sugarú láncokhoz való speciális vályúkat.