Az autoglide 5 energialáncot kifejezetten az ilyen alkalmazásokhoz fejlesztették ki. Annak érdekében, hogy a lehető legtöbb helyet meg lehessen takarítani, a vezetővályút egy, az alépítményhez feszített kábel váltja fel. A kábel becsatlakozik a lánc kiegészítő vezetőelemeibe, és ez biztosítja a lánc megbízható vezetését.
Az autoglide 5-öt beltéri darukhoz, valamint raktári ki- és betároló gépekhez fejlesztették ki, akár 80 méteres futáshosszra. A rendszer használói helyet, szerelési időt és költséget takaríthatnak meg. Éppen ezért keltette fel az új energiaellátó rendszer azonnal nemcsak a BANG érdeklődését, hanem azokét a felhasználókét is, akik az áramvezető sínes rendszerekhez képest alacsony kopású alternatívát kerestek.
Ahhoz azonban, hogy az autoglide 5 ebben a projektben használható legyen, egy különleges megoldást kellett megvalósítani: az autoglide 5 esetében ugyanis az egyoldali rögzítés a standard. Ennél a projektnél azonban két egymástól függetlenül mozgó kocsit kellett ellátni árammal és jelekkel, így két, egymással szemben futó energialáncra volt szükség, közös vezetőelemmel. Ezt a kisebb kihívást egy egyedileg gyártott rögzítő híddal oldottuk meg, amelyet 3D nyomtatással készítettünk – ez lett az első, „twin-opposing” kivitelű autoglide 5.
A két daru időközben beépítésre került a ZSB Zwickauer Sonderstahlbau GmbH új épületében, és az ügyfél elégedett. Peter Knösel, a projektmenedzsment és az értékesítés igazgatója így fogalmazott:„Nagyon elégedettek vagyunk mind a darukkal, mind a projekt lebonyolításával, és az új, vályú nélküli energialánc is bizonyítja a rátermettségét.”