Palackbontó:
A dugók kibontásakor a koronás kupakokat eltávolítják az italos palackokról. Ehhez lineáris csapágyakra van szükség, amelyeknek amellett, hogy megfelelnek az olyan követelményeknek, mint a kenőanyag-mentesség, a korrózióállóság és a magas élettartam, nagy oldalirányú erőknek is ellen kell állniuk, amikor a megfogóegység a ládába merül.
Láda kibontó vagy kicsavaró egység:
Ez a rendszer a palackokat ládánként dugózza ki vagy csavarja ki. A palackok megmunkálására szolgáló szerszámmal ellátott motorháztető leereszkedik a ládára, és óránként akár 1200 lökést is elvégez kb. 400 mm-es lökethosszal. A nagy oldalirányú erőkhöz megbízható hajtást kerestek a motorháztetőhöz.
Nyakhüvely-eltávolító:
A nyakhüvely-eltávolító automatikusan eltávolítja a csavaros kupakú palackon maradt kupakrészeket. A palackot a menet alatt és a hüvely felett tartja és szorítja. Egy kés a palacknyak alján lévő hüvelyt megkarcolja, és a megfogó lefelé nyomja a hüvelyt. Az eredmény: a hüvely felhasad és leugrik.
Palackürítő:
A palackürítőn lévő szelep a dugó vagy a csavar lecsavarása után lezárja a palack tartalmát a környezettel szemben, majd kiszívja azt. A szelep lineáris vezetőjének kenésmentesnek kell lennie, és hosszú élettartamúnak kell lennie még nagyon magas ciklusszámok esetén is. Könnyen tisztíthatónak, korrózióra érzéketlennek és agresszív tisztítószerekkel szemben ellenállónak kell lennie. Végül, rozsdamentes acéllal párosítva alacsony súrlódási együtthatót is el kell érni.