Change Language :
A KMC azonban nem csak az igus® termékeire támaszkodik az újonnan tervezett összekötőrendszer esetében. Ezek már számos más területen is bizonyítottak. Például a lábfékkarokban, ahol két igubal® rúdvég közvetíti az erőt. iglidur® J csapágyakat használnak a lábtartó rendszerben, és a váltókar fordítótengelye is iglidur® csapággyal van összekötve. A Krämer a váltó- és fékkaroknál is iglidur® J csapágyakra támaszkodik. A súly mellett a mozgásműanyagokra specializálódott igus® műanyagoknak van még egy jelentős előnyük: kenésmentesen működnek. Ez nem csak a versenytechnikusnak spórolja meg a kenés költségeit. A zsiradék használata a kemény mindennapi versenykörülmények között még a szennyeződések felhalmozódását is okozná olyan helyeken, amelyek veszélyeztethetik az alkatrész működőképességét.

A váltórendszerbe egy másik műanyag csapágy van beépítve.
2018-ban két új trófeával is bővült a kínálat. És számos motorsportrajongó tiszteletét, akik az európai és amerikai versenypályákon saját maguk is megtapasztalhatták a Krämer gépek agilis vezetési stílusát. Ennek eredményeképpen az üzlet jól alakul. Míg 2015-ben mindössze 14 gép talált vevőre, addig 2018-ban a cél körülbelül 50-75 gép eladása. És akkor természetesen még néhány győzelemre is szükség lesz - talán még hazai pályán is. Míg a Super Twin osztály versenyeit idén mind az Egyesült Királyságban rendezik, a Super Mono bajnokság Németországba is eljön. A KMC augusztus 25-én és 26-án ismét ott lesz a FIM Europe Supermono Cup rajtjánál a Motorsport Arena Oscherslebenben.