Change Language :
A "Sunseeker Duo" napelemes repülőgép prototípusa a világ első kétüléses napelemes repülőgépe. Mindenekelőtt egy dolognak kell lennie: könnyűnek. Ezért minden egyes alkatrészt gondosan kiválasztottunk, hogy az optimális műszaki specifikációkat az optimális teljesítmény érdekében elérjük. A szárnyfelfüggesztés tervezésekor az volt a cél, hogy olyan összekötő elemet találjunk, amelyet könnyű összeszerelni. Fémcsapágyak helyett itt könnyű igubal® KGLM gömbcsapágyak kerültek alkalmazásra. További műanyag csapágyakat használnak a farokszárny felfüggesztésében és a fékszárnyak szárnyakhoz való rögzítésében.
A SUNSEEKER II, amelyben Eric Raymond több világrekordot is megdöntött, 2002 óta műanyag siklócsapágyakat használ. igus® drylin® csapágyakat használnak a kupola alátámasztására, amelynek fele szétcsúszik. Sikeres használatukat követően Eric Raymond most bátran tovább akar lépni a szilárd műanyag siklócsapágyak használatával. Feltételezhető, hogy a sikeres alkalmazás fontos lendületet ad majd a repülőgépgyártásnak.