A Flightdeck Solutions-től
Kérjük, írja le rendszerét/gépét/projektjét. Mi az Ön alkalmazásának funkciója? Hol használják az Ön alkalmazását?
Az alkalmazásunk egy szimulált gázkar szimulált 737 NG és 737MAX repülőgéphez. Az általunk kiválasztott nagy állású vezetőcsavarokat a valódi repülőgépen lévő automatikus gázkar rendszer szimulálására használjuk. Ez a rendszer lehetővé teszi, hogy a robotpilóta automatikusan mozgassa a gázkarokat a sebesség szabályozásához. Ugyanakkor kézi vezérlés is lehetséges, amikor az autógázt kikapcsolják. Ugyanez vonatkozik a kézi felülbírálásra is, amikor az autógázkar aktiválva van, de továbbra is szükség van kézi vezérlőrendszerre.
Milyenek a végfelhasználó üzemeltetési/környezeti körülményei? Milyen kihívásokat kellett megoldania?
A környezeti feltételek világszerte jellemző beltéri körülmények. Ezek lehetnek nagyon meleg és párás helyek, valamint nagyon hideg és száraz területek és minden a kettő között. A legnagyobb kihívást az automatikus fojtószelep-rendszer lemásolása során az jelentette, hogy kisebbre kellett méretezni, miközben a teljes funkcionalitás megmaradt. A valódi repülőgép rendszerét kábelek kötik össze, amelyek az egész repülőgépen végigfutnak. A teljes rendszert a gázkar padló fölötti részében kellett elhelyeznünk. A következő nagy kihívás az volt, hogy olyan rendszert tervezzünk, amely lehetővé teszi az automatikus és a kézi gázkarvezérlést, valamint az automatikus gázkarrendszer kézi felülírását.