A hamburgi Jungheinrich AG ipari targoncákat, például targoncákat és más, belső anyagáramlásra szolgáló járműveket gyárt. A lüneburgi üzem felelős a speciális targoncákért és a kis szériákért, és sok targoncát itt fejlesztenek a semmiből.
Ez egy nagy skandináv tejüzem számára készült speciális, alacsony emelésű járműre is vonatkozott. Feltűnő, hogy csak egyetlen villa és egyetlen korcsolyakerék van rajta. Az alvázat tekintve ez egyfajta "fordított" háromkerekű targonca. A második villa hiányát a harmadik dimenzióban egy további, gémszerű rakománykezelő eszközzel pótolják. A jármű rendeltetése: a tejüzemben egymásba tolható kocsikat gyűjti össze, és egy automata mosórendszer rakodóterébe szállítja. A vezető a villát a kocsik görgői között mozgatja. Amikor aktiválja az emelő funkciót, a kocsikat a felső, rögzített rakománykezelő szerelvényhez szorítja, és így rögzíti azokat.
A Jungheinrich már többször épített ilyen típusú speciális targoncákat különböző tejüzemek számára. A mostani projekthez azonban az illetékesek egy további funkciót kívántak. Mivel a mosóberendezés csak tíz kocsit tud befogadni, a targoncának egyszerre tíz kocsinál többet nem szabad szállítani. Emiatt egy háromszög alakú lemez van felszerelve a szorítóberendezés elejére, hogy korlátozza a mozgó kocsik számát. Mivel azonban vannak olyan rendeltetési helyek is, ahol tíznél több kocsit kell szállítani, ezeket a szárnyakat úgy tervezték, hogy elfordíthatóak legyenek. Konkrétan ez azt jelentette, hogy a tervezőknek lehetővé kellett tenniük a korlátozó háromszöglemez motoros emelését és süllyesztését.