A 2012-ben elkészült nagysebességű vonatok Pekinget és Sanghajt kötik össze. Céljuk, hogy kielégítsék a nagy forgalmú útvonalon jelentkező nagy szállítási igényt. A vonatok, amelyek némelyike több mint 350 km/órás sebességgel halad, nem csak a nagy sebességük miatt vannak naponta nagy terhelésnek kitéve. A kocsik oldalsó ajtóinak is megbízhatóan kell mozogniuk az állomásokon végzett számtalan nyitási és zárási művelet során, miközben a lehető legkevesebb karbantartást igénylik. Az elakadó vagy akár elromló ajtók pusztító hatással lennének a szoros menetrend szerinti útvonalra. Ezért rendkívül fontos az a két lineáris vezető, amelyek feladata az egyes ajtók zökkenőmentes mozgásának biztosítása. A lineáris technológiával szemben azonban más követelmények is felmerültek: Gyors mozgás közben is megbízhatóan kellett működnie, ellen kellett állnia az erős rezgéseknek, és lehetővé kellett tennie a megbízható működést ingadozó környezeti feltételek és akár -40°C-os hőmérséklet mellett is.
A tervezés során korábban fémcsapágyakat használtak a tesztek során, de ezek túl zajosak voltak, és nem mindig biztosították a sima mozgást nyitás és zárás közben. Mivel a csapágyakat rendszeres időközönként kellett kenni, a zsír problémákat okozott a por és a szennyeződés miatt, amely egyre inkább összegyűlt az ajtó csapágyazási pontjain.