A Herrenknecht AG, Schwanau-Allmannsweier alagútépítő gépei mindig az adott feladathoz és annak geológiai és hidrológiai feltételeihez igazodnak. A Herrenknecht 2010-ben kapta meg a megbízást egy alagútfúró gép (TBM) építésére a Miami kikötő közlekedési alagútjának, a "Port of Miami Tunnel" építéséhez. Ennek oka, hogy naponta közel 16 000 jármű torlaszolja el a miami sétahajó- és teherkikötőbe vezető és onnan induló utakat. A Herrenknecht megoldása egy földnyomásos pajzsos TBM. A teljes gép súlya 2500 tonna, és 110 méter hosszú.
Bár minden TBM egyedi gyártású, közös bennük, hogy rendszerint az üzembe helyezésük napjától az áttörésig szinte folyamatosan üzemelnek, ami magas követelményeket támaszt a teherbírással szemben, többek között az energiaellátó rendszerek tekintetében is. Ezekre azért van szükség, mert az alagútfúró gépben a legkülönfélébb feladatokhoz a legkülönfélébb darurendszerek egész sorát használják. Ezek az úgynevezett anyagdaruk, amelyek például csöveket, kábeldobokat és egyéb műhelyberendezéseket szállítanak az ellátójárművekből az adott munkaterületre. Ezek a csőfektetési, kábeldob- és műhelydaruk rendkívül fontos szerepet játszanak a teljes folyamatban. Ők felelősek az adott ellátmányokért. A műhely- vagy szalaganyagdarut a szállítószalag meghosszabbítására használják.