Change Language :

iglidur® F300 - különösen ellenálló az e-bevonatú szerelvényekhez és rendkívül kopásálló
Az új iglidur® F300 anyagot elsősorban a tényleges síkcsapágyként való felhasználás előtt felmerülő követelményekre optimalizálták. Különösen az autógyártásban, de más járműveknél vagy bútoroknál is a részben összeszerelt szerelvényeket katódos bevonattal (e-coating) látják el. Ebben az eljárásban a szerelvényt feszültség alá helyezik, vizes festékbe mártják, majd magas hőmérsékleten szárítják.
Ez az eljárás különleges követelményeket támaszt az anyag stabilitásával szemben, és csak akkor működik, ha az anyag kellően elektromosan vezető. Az iglidur® F300 nemcsak nagyon jó vezetőképességgel rendelkezik a műanyaghoz képest, hanem mechanikai és hőstabilitással és nem utolsósorban jó kopási viselkedéssel is.
Erre a célra fejlesztettük ki az iglidur® F300 terméket.
Az e-coating eljárás különleges követelményeket támaszt a csapágyak anyagával szemben. Egyrészt vezetőképesnek kell lenniük, mivel a bevonat csak azokon a területeken tapadhat meg, amelyek elektromos feszültség alatt állnak. Másrészt a szárítási folyamat során magas hőmérséklet keletkezik, ami számos műanyag mechanikai stabilitását ronthatja.
A kifejezetten ezeknek a követelményeknek való megfelelésre optimalizált új iglidur® F300 siklócsapágy anyag különösen alkalmas olyan alkalmazásokhoz, amelyekben az előre összeszerelt, sajtolt siklócsapágyakkal ellátott szerelvényeket e-bevonattal látják el. Ezek közé tartoznak a személygépkocsikban és haszongépjárművekben, de a bútorokban vagy kerékpárokban való alkalmazások is.