Change Language :
Ha van olyan építőipari jármű, amely megérdemli, hogy sokoldalú tehetségnek nevezzük, akkor az kétségkívül az AUSA DR601AHG. Ez a dömperként is ismert dömper akár 6 tonna terhet is képes szállítani. Legyen szó homokról vagy kavicsról, sóról vagy általános rakományról, mint például fa és kő - a dömper durva terepre készült, és egy dolog mindenekelőtt: futnia kell. A spanyol vállalat jelenleg többek között Európába, az Egyesült Királyságba, Kínába és az Egyesült Államokba szállít.


A CFROBOT8 buszkábel és a CF77.UL.D vezérlőkábel a triflex® R. A nagy rugalmasság és a kiváló húzóerő-felvétel így biztosított.
A háromdimenziósan mozgatható triflex® R energialáncot a CFROBOT8 buszkábellel és a CF77.UL.D vezérlőkábellel kombinálva tesztelték.
A triflex® R bizonyult a legjobb választásnak, mivel kifejezetten 3D-s alkalmazásokhoz, például forgó és forgó mozgásokhoz tervezték. Eredetileg igényes, többtengelyes robotokhoz fejlesztették ki, nagy szakítóerő-felvétel és nagy rugalmasság jellemzi, és pontosan azt teszi, amire az AUSA-nak nagyon hosszú időn keresztül szüksége volt, beleértve a határozottan meghatározott hajlítási sugarat is.
A buszkábel használatával a torziós mozgásokkal kapcsolatos összes probléma megoldható volt. A lágy és csúszó szerkezeti elemek keveréke a benne lévő töltőelemekkel együtt lehetővé teszi az AUSA dömper vezetőülésénél fellépő erők elnyelését. Ezt a PTFE elemek és a műselyemszálak teszik lehetővé. A chainflex® robotkábel PTFE csúszófóliákat tartalmaz, hogy a torzióra optimalizált pajzsszerkezetek képesek legyenek a szükséges kiegyenlítő mozgásokat elvégezni. Ezenkívül az olyan buszkábeleket, mint az itt használt, kifejezetten az e-lánc® alkalmazásokban való állandó használatra fejlesztették ki és tesztelték.

Ezáltal ideálisak az AUSA és az AUSA azon ötlete számára, hogy a vezetőülés elforgathatóvá tegye őket, nem utolsósorban azért, mert a buszkábel mechanikai követelményei a külső köpeny anyagán és a tervezési elven keresztül kifejezetten az alkalmazáshoz határozhatók meg: az elektromos kialakítás úgy van kiválasztva, hogy a vonatkozó buszspecifikáció elektromos előírásai garantálhatók legyenek. Összességében az elektronika, a csatlakozó mechanika és a kábel pontos összehangolása a szállítandó rendszerrel és az előírt adatátviteli sebességgel teszi ezeket a kábeleket az AUSA számára optimális megoldássá. A robotkábel beépítésével az AUSA mostantól optimálisan felszereli dömpereit a 3 dimenziós mozgásokhoz. A csavarodásra optimalizált szigetelőanyagok és mechanikus csillapító elemek a teljes élettartam alatt a legjobb átviteli tulajdonságokat biztosítják. Az AUSA azért is az igus® kábelét választotta, mert a vállalat méterenként ±180°-os torzióval 5 millió mozgási ciklusszámot tud garantálni.

A dömperbe szerelt CF77.UL.D típusú chainflex® vezérlőkábelt rendkívül nagy - lineáris és torziós - terhelésre tervezték. Az igus® vállalat figyelemre méltó 10 millió ciklust garantál a CF77.UL.D működésére. A kábel teljesen olajálló. Ez nem releváns az AUSA dömperek ezen típusa esetében, de ismét bizonyítja az ilyen típusú kábel rugalmasságát. Ugyanez vonatkozik a napsugárzásra is. Bár ez a vezetőülés alkalmazása szempontjából lényegtelen, hangsúlyozza a hosszú élettartamot. Ami az AUSA számára mindenképpen előnyös: a halogénmentes PUR-alapú vegyületből készült kábelhüvely, amely ráadásul alacsony tapadású és rendkívül kopásálló. Ez azt jelenti, hogy a dömperben lévő vezetőülés mostantól megbízhatóan hosszú ideig folyamatosan mozgatható. Még a kedvezőtlen környezeti paraméterekkel rendelkező iparágakban is, mint például a mélyépítés, az útépítés vagy a szállítás, és tekintettel mind a 90 ország eltérő éghajlati viszonyaira, ahol az AUSA működik.