A francia Vossloh Cogifer vállalat több mint 100 éve szakosodott a vasúti hálózatokhoz szükséges mindenféle fix berendezésekre. A piac egyik vezetőjeként az üzemek gyártója világszerte minden terheléshez, profilhoz és nyomtávhoz tervez, kivitelez és gyárt személyre szabott váltókat és kereszteződéseket. A trieri telephelyen elsősorban villamosvágány-váltókat gyártanak, évente összesen 300-400 váltót.
Az összes váltót két műszakban, korszerű gépekkel gyártják. Ezek közé tartoznak fűrész- és fúrógépek, marópadok és egy CNC-vezérlésű portálmarógép, amely 2002 óta van használatban. Annak érdekében, hogy a kábeleket hosszú távon megvédjék a sok forró forgácstól, a vállalat zárt rendszerre, energiacsőre támaszkodik. A helyszínen támasztott rendkívüli követelmények miatt azonban a régi energiaellátó rendszer általában legfeljebb kilenc hónap után elhasználódott, ezért bevonták a gyártót, és közösen kerestek alternatív megoldást. Különböző megközelítéseket, például egy fém energiaellátó rendszert is fontolóra vettek, majd elvetették.
A pontok marása nemcsak rendkívül nagy mennyiségű, mindenféle méretű forgácsot eredményez, hanem nagyon éles szélűek is. "Némelyikük tűzforróan repül be, mint a tűk. Nem ritka a 600 °C-os és annál magasabb hőmérséklet sem -" -, foglalja össze Matthias Krames a helyszíni körülményeket. A forgácsok égés- és olvadásnyomokat hagytak a műanyagon, és az energiaellátó rendszer fedele helyenként kinyílt a hatalmas terhelés miatt. A chipek fokozatosan behatoltak, így a behelyezett kábelek kritikussá váltak. Ennek következtében a rendszer többször leállt. Emellett az üzem gyártója olyan költséghatékony megoldást keresett, amely hosszú távon is tartós.