Nyelvváltás :

Amikor a repülőgépek a földön vannak, mindennek nagyon gyorsan kell történnie. Annak érdekében, hogy a "" forgalmat a lehető leggyorsabban meg lehessen valósítani, számos speciális járművet fejlesztettek ki: a földi kiszolgáló berendezéseket (Ground Support Equipment, GSE).
Itt számos folyamat - mint például a tankolás, a poggyászok kirakodása, a jégtelenítés és a beszállás - egyszerre történik. A kihívások közé tartozik, különösen az alkatrészek esetében, a rugalmasság (minden repülőgép más-más méretű, a GSE járműveknek ehhez alkalmazkodniuk kell) és az abszolút megbízhatóság. Függetlenül attól, hogy a repülőtéren süt a nap, vihar van vagy havazik, a GSE-nek megbízhatóan kell működnie. Minden kudarc drága.
Az ügyfelek világszerte megbíznak a mozgó műanyagban, mert korrózió- és karbantartásmentes, ellenáll a vegyi anyagoknak, és kiszámítható élettartammal abszolút megbízható.

Az aerodinamika és ezáltal a repülés biztonságának garantálása érdekében a légi járműveknek teljesen akadálymentesnek kell lenniük. Ez a hideg évszakokban a jégre és a hóra is vonatkozik. Ez egy összetett feladat, amely sokat követel az embertől és a gépektől, hogy időhiányos körülmények között túléljék.
Energialánc-, kábel- és csapágytechnológiánkat szélsőséges körülmények között teszteltük, és ideálisan alkalmasak a teleszkópos karokban, a fülke forgatásához vagy a szórófejben való használatra. Bizonyos iglidur® anyagok ellenállnak az olyan közegeknek is, mint a glikol, hangyasav, paraffin vagy Skydrol.

1. kabin felszerelése

2. a fülke forgása

A rakodógépeket a repülőtereken használják a nagyméretű konténerek vagy poggyászdarabok repülőgépekre történő felrakására. Képesnek kell lenniük a nagy terhelést és a zord körülményeket elviselni, valamint állítható magasságúnak kell lenniük.
Az e-chain® és a chainflex® kábel ideális a magasságállításhoz szükséges kábelvezetéshez. a dry-tech® siklócsapágyak, nyomólemezek és görgők rugalmasan használhatók és teljesen kenésmentesek, akár 200 MPa terhelés mellett is. Ezért például ollós emelőasztaloknál vagy emelvényeknél használják őket.

1. korlát összecsukható mechanizmusa

2. korlát meghosszabbító mechanizmusa

A repülőgép vontatóhajók, más néven "tolóhajók" vagy "vontatóhajók", igazi erőgépek. Repülőgépek mozgatására használják őket a kifutópályán vagy a karbantartó hangárokban. Egyes típusoknál az első kereket egy szerkezetbe szorítják, és a repülőgépet felemelik.
Az iglidur® nagy teherbírású siklócsapágyakat használnak itt a rögzítő mechanizmusban, a kábelt és a tömlőt energialáncok vezetik, a PRT forgókarikák pedig biztosítják a vezetőfülkében lévő ülés szükséges forgását.

1. ajtók, zsanérok, ajtószárnyak


3. feszítőberendezés

4. kabin felszerelése

A vendéglátóipari teherautók alkalmasak az üres "szervizkocsik" repülőgépből való kiszállítására és a teli kocsik visszaszállítására. A teherautó és a repülőgép közötti utolsó néhány métert általában teleszkópos platformmal hidalják át.
Itt a motion műanyag ideális a különböző alkalmazásokhoz: e-chain® a kábelvezetéshez a magasságállításban vagy drylin® lineáris csapágyak és iglidur® siklócsapágyak a platformban. a motion műanyag itt a kenésmentességgel, a nagy élterheléssel és a vegyi anyagokkal, például Skydrol-lal, hangyasavval vagy glikolokkal szembeni ellenállással szerez pontot.

1. korlát meghosszabbító mechanizmusa


3. teleszkópos platform

4. függőleges mozgás

Az ambuliftet arra használják, hogy a mozgáskorlátozott személyek biztonságosan és kényelmesen fel tudjanak szállni a repülőgépre. Számos mozgás történik mind elöl (az Ambuliftbe való beszálláskor), mind hátul (a repülőgépbe való beszálláskor). A mozgásplasztika segítségével ezek teljesen kenésmentesen automatizálhatók.

1. ajtók, zsanérok, ajtószárnyak

2. teleszkópos platform

3. függőleges platform beállítása

4. függőleges mozgás
In person:
Monday to Friday from 7 am - 8 pm.
Saturdays from 8 am- 12 pm.
Chat-Service
Monday to Thursday from 8 am - 6 pm.
WhatsApp-Service:
Monday to Thursday from 8 am - 4 pm.