Az autóipar egyik legnagyobb kihívása, hogy az alkatrészeket egyenetlen terepen úgy stabilizálják, hogy ne keletkezzenek BSR-zajok (BSR: zúgás, nyikorgás és zörgés). Az autókban a zajok kialakulása az egyik legidegesítőbb probléma az ügyfelek számára, és az eredeti berendezések gyártóinak sok pénzébe kerül a garanciális igények révén. A nyikorgás olyan zaj, amelyet két illeszkedő felület közötti súrlódás okoz, míg a zörgő zajt a felületek közötti érintkezés rövid távú megszűnése miatt fellépő ütések okozzák. E zajok fő okai az alacsony tűrések, az összeférhetetlen anyagpárok és a szerkezeti hiányosságok.
A TATA Motors pontosan ezekkel a problémákkal szembesült a kormányrudak tartószerkezeteivel, amelyek kezdetben poliacetál golyóscsapágyból álltak.
A gyártó alaposan tanulmányozta a problémát, és összeállított egy új megoldásra vonatkozó követelménylistát. Például a csapágynak nem szabadna a kormányrúd felé játszónyílással rendelkeznie, ugyanakkor elegendő mozgásteret kell biztosítania a gyors és egyszerű összeszereléshez. A megoldásnak gyorsan be kellett tudnia illeszkedni a meglévő beépítési helybe anélkül, hogy azt módosítani kellett volna. A csapágy anyagának is nagyon kis súrlódást kellett generálnia, valamint rezgéscsillapítónak, kopásállónak, önkenőnek és környezetbarátnak kellett lennie. Tartósságra, könnyűségre, szennyeződésállóságra és karbantartásmentességre is szükség volt. Végül a csapágyazott termékeknek -40 és 120°C közötti üzemi hőmérsékleten is gond nélkül kellett működniük.